Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Kontakty

GALENICA s.r.o.
Sládkova 2666/27
Ostrava, 702 00
tel: +420 721 563 845
obchod@galenica.cz
Bankovní spojení: č.ú. 2106168951/2700
Dotazy: +420721563845, Po - Pá 7.30 - 15.00

ZBOŽÍ V AKCI

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 189,0 Kč

OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

 

Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti GALENICA s r.o., se sídlem Sládkova 2666/27, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, identifikační číslo: 27810887, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 52442 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi fyzickou osobou, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen „kupující“) a prodávajícím prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese www.galenica.cz.

 

OBJEDNÁVKA A VZNIK KUPNÍ SLOUVY

  • Kupní smlouva vzniká mezi kupujícím a prodávajícím odesláním závazné objednávky zboží v rámci internetového obchodu nebo na e-mail obchod@galenica.cz.
  • Smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky a řídí se Občanským zákoníkem.
  • Po odeslání objednávky a jejím přijetí v našem systému Vám bude automaticky odeslán potvrzující e-mail o přijetí objednávky a jejím zpracování.
  • Ceny zboží jsou konečné, uvedeny v Kč včetně příslušných sazeb DPH.
  • Zboží zasíláme na území České a Slovenské republiky.
  • Zboží bude doručeno způsobem, který si vybere kupující.
  • Standartní doba dodání je 2-10 pracovních dní od objednání.
  • Objednávky se vyřizují v pracovní době 7,30-14,30, Po-Pá.
  • Pro spěšné dodání do 48 hod kontaktujte expedici ke zjištění stavu zásob na tel. č. 721 563 845
  • Všechny zásilky jsou pojištěny a dopravce za zboží ručí.
  • Doporučujeme si vždy zásilku prohlédnout před dopravcem a v případě poškození obalu zásilky ihned s dopravcem sepsat protokol o poškození a zásilku nepřebírat.
  • Odmítnutí převzetí zásilky a její následné doručení zpět odesílateli se nepovažuje za odstoupení od kupní smlouvy a za vrácení zboží v zákonné 14denní lhůtě. Tato lhůta začíná plynout dnem převzetí zásilky.
  • V případě odmítnutí převzetí zásilky příjemcem bude příjemci účtována smluvní pokuta ve výši odpovídající výši poštovného uvedeného v kupní smlouvě a dále smluvní sankce za každý den prodlení s úhradou této částky, tj. 0,5 % z dané částky. V případě úhrady objednávky platbou předem bude částka za smluvní pokutu odečtena od celkové částky na kupní smlouvě a výsledná částka bude vrácena zpět na účet příjemce objednávky. U objednávek nad 3000,- Kč bez DPH s dopravou zdarma, které příjemce odmítne převzít, bude účtována smluvní pokuta ve výši odpovídající výši poštovného při platbě předem či na fakturu.
  • V každé zásilce je přiložena faktura, která slouží jako daňový doklad i záruční list. U vybraného zboží může být přiložen záruční list jako samostatný dokument od výrobce.
  • V případě, že nebudeme schopni zajistit zboží ve slíbené expediční lhůtě, nebo že jsme schopni vaši objednávku vykrýt pouze částečně, budeme vás telefonicky či e-mailem kontaktovat a zašleme na vámi uvedenou adresu e-mail s informacemi o předpokládané nové expediční lhůtě.
  • Použití a zpracování vámi poskytnutých osobních údajů se řídí zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Poskytnutá data slouží pouze k řádnému zpracování a vyřízení vaší objednávky a nebudou poskytována jinému subjektu než zpracovateli

 

POPLATKY ZA DOPRAVU

Zákazník při objednávce zaplatí:

  1. cenu objednaného zboží (uvedenou v nabídce i v košíku vč. případných slev),
  2. poplatek dle způsobu doručení:

- balík doručený přepravní službou PPL při odběru zboží na fakturu pro firmy a OSVČ, dodací lhůta 1 den, cena 95,- Kč (zdarma při objednávce nad 3000,- Kč bez DPH)

- balík doručený přepravní službou PPL s dobírkou pro fyzické osoby, firmy a OSVČ (platba při převzetí balíku), dodací lhůta 1 den, cena 125,- Kč (zdarma při objednávce nad 3000,- Kč bez DPH)

- balík doručený přepravní službou PPL při platbě předem na účet č. 2106168951/2700 pro fyzické osoby, firmy a OSVČ, dodací lhůta 1 den, cena 95,- Kč (zdarma při objednávce nad 3000,- Kč bez DPH). Částku je nutné uhradit předem na účet společnosti, bez potvrzení přijetí platby nemůže být zboží expedováno. Při platbě předem bankovním převodem na účet společnosti musí být jako variabilní symbol zadáno číslo objednávky.

Vyzvednutí osobně na prodejně je bez poplatku - NENÍ možno platit hotově!

K ceně zboží a vybranému způsobu doručení již neúčtujeme žádné další expediční poplatky. Zboží NENÍ DORUČOVÁNO ČESKOU POŠTOU, ale je zasíláno smluvní přepravní společností PPL.

 

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

  • Kupující spotřebitel má právo i bez důvodu písemně odstoupit od uzavřené kupní smlouvy s prodávajícím do čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží kupujícím, přičemž v případě platného odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší.
  • Kupující podnikatel má právo odstoupit od uzavřené kupní smlouvy jen ze zákonných důvodů.
  • Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu prokazatelně doručeno na adresu sídla prodávajícího.
  • V případě platného odstoupení od smlouvy je kupující spotřebitel povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději však do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, obdržené zboží prodávajícímu vrátit, přičemž poštovné za vrácení zboží prodávajícímu hradí kupující spotřebitel. Prodávající je v takovém případě povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději však do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, vrátit kupujícímu spotřebiteli všechny peněžní prostředky, které od něho v souvislosti se smlouvou přijal. Prodávající je oprávněn zadržet peněžní prostředky kupujícího spotřebitele do doby, než kupující spotřebitel vrátí zboží prodávajícímu.
  • Kupující spotřebitel odpovídá za takové snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání kupujícím spotřebitelem s tímto zbožím jiným způsobem, než jakým mělo být s ohledem na povahu a vlastnosti zboží s takovým zbožím zacházeno. Kupující spotřebitel bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím spotřebitelem bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu spotřebiteli nárok na náhradu škody tímto vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího spotřebitele na vrácení kupní ceny.
  • Kupující spotřebitel není oprávněn odstoupit od smlouvy o koupi zboží, které kupující spotřebitel převzal v uzavřeném obalu, a které kupující spotřebitel z takového obalu vyňal a z hygienických důvodů zboží nelze vrátit.

 

ODPOVĚDNOST ZA VADY, ZÁRUKA

  • Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady (dále jen „Práva z vadného plnění“), včetně záruky za jakost, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy, zejména Občanským zákoníkem.
  • Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávané zboží je ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad.
  • Kupující je povinen zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu po převzetí zboží a přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství.
  • Právo kupujícího podnikatele z vadného plnění zakládá vada, kterou má zboží při jeho převzetí, byť se projeví až později. Kupující podnikatel je oprávněn vytknout vadu prodávajícímu bez zbytečného odkladu po tom, co zjistil vadu zboží, nejpozději však do dvou let ode dne převzetí zboží.
  • Právo kupujícího spotřebitele z vadného plnění zakládá vada, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí zboží.
  • V případě, že zboží při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou a kupující uplatnil vadu u prodávajícího, může kupující požadovat odstranění vady či přiměřenou slevu z kupní ceny, je-li vadné plnění nepodstatným porušením kupní smlouvy, kupující může požadovat výměnu zboží, opravu věci nebo přiměřenou slevu z kupní ceny či může odstoupit od kupní smlouvy, jedná-li se o podstatné porušení kupní smlouvy. Podstatné je takové porušení povinnosti, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala; v ostatních případech se má za to, že porušení podstatné není.
  • Kupující nemá práva z vadného plnění, pokud před převzetím zboží o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
  • Prodávající je oprávněn poskytnout záruku za jakost zboží. Pokud prodávající neposkytl záruku za jakost na faktuře, předávacím protokolu nebo obdobné listině, platí, že záruka za jakost sjednána nebyla.
  • Na zboží je poskytována zákonná záruční doba v rámci podmínek stanovených konkrétním výrobcem nebo obchodním partnerem.
  • Při reklamaci zboží je nezbytně nutné uvést na zásilce číslo nákupního dokladu.
  • Součástí písemné reklamace musí být popis závady nebo musí být uveden důvod reklamace.
  • Reklamace v záruční době se nevztahuje na vady zboží způsobené:

         -neodborným používáním v rozporu s návodem k použití,

         - mechanickým poškozením a opotřebením,

         - živelními pohromami (vodou, ohněm, bleskem, aj.).