Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Kontakty

GALENICA s.r.o.
Tvorkovských 2015/5
Ostrava - Mariánské Hory, 709 00
tel: +420 721 563 845
obchod@galenica.cz
Bankovní spojení: č.ú. 2106168951/2700
Dotazy: +420721563845, Po - Pá 7.30 - 15.00

ZBOŽÍ V AKCI

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 198,0 Kč
skladem
naše cena 178,0 Kč
skladem

DOPRAVA A PLATBA
Doprava a platba

 

ZPŮSOBY PLATBY

Platba za objednané zboží je realizována formou:

  • dobírky
  • úhrady předem na bankovní účet
  • odběru zboží na fakturu
  • on-line platbou nebo on-line bankovním převodem

Úhrada na bankovní účet

V tomto případě musí být tato úhrada provedena před dodáním zboží. Kupující obdrží od prodávajícího veškeré údaje k provedení platby na účet. Tato platba musí být provedena do 14 dnů od potvrzení objednávky prodávajícím, jinak bude objednávka stornována. Prodávající má povinnost dodat zaplacené zboží v příslušné dodací lhůtě ode dne, kdy je platba připsána na jeho účet. Právnická a fyzická osoba, která má platné IČ, může odebírat zboží na fakturu s 14-ti denní splatností. Daňový doklad je zaslán společně s objednávkou, případně může být po předchozí domluvě zaslán elektronicky či poštou na fakturační adresu.

Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

Platba bankovním převodem

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. 

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

 

Kontakty

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel:  +420 228 224 267

 

Náklady spojené s dodáním zboží kupujícímu nese v plné výši kupující. Ceny za dopravné jsou uváděny samostatně níže a jsou k dispozici na stránkách internetového obchodu.

 

ZPŮSOB DODÁNÍ

Zboží je dodáváno kupujícímu přepravní službou GLS, nebo jej kupující převezme osobně:


a) Osobní odběr: Zboží je možné vyzvednout v provozovně na adrese GALENICA s.r.o. – Tvorkovských 2015/5, 709 00 Ostrava-Mariánské Hory, od 7:30 – 14:30, Po-Pá. V případě osobního odběru Vám bude potvrzení, že je zboží připraveno k vyzvednutí na provozovně, zasláno e-mailem. Zboží si můžete vyzvednout ihned, jakmile tuto zprávu obdržíte. Cena za dopravné: 0 Kč

Při osobním odběru NENÍ možno platit hotově.


b) Zasílání přepravní službou GLS: Zboží je možno kupujícímu zaslat přepravní službou. Prodávající garantuje doručení zásilky dle sjednané dodací doby. Cena přepravy se řídí dle aktuálního ceníku zveřejněného v den objednávky na webových stránkách internetového obchodu. Cena za dopravné:

  • 95 Kč s DPH při úhradě na bankovní účet, nebo při odběru zboží na fakturu,
  • 125 Kč s DPH při platbě na dobírku,
  • 9€ s DPH při zálohové faktuře na Slovensko.

Při objednávce s doručením na území Slovenské republiky požadujeme úhradu předem na bankovní účet. Po potvrzení objednávky Vám bude zaslána zálohová faktura a po připsání platby na bankovní účet bude objednávka vyřízena a následně odeslána.

 

Při nákupu zboží nad 3000,-Kč bez DPH je doprava zdarma na území ČR.

 

Kupující je povinen bezprostředně při přebírání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice) dle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

V den odeslání zásilky Vám přijde na email potvrzení o převzetí zásilky přepravcem. V den dodání (obvykle následující den) se s Vámi řidič přepravní služby GLS telefonicky spojí a domluví ohledně předání zásilky.

 

DODACÍ LHŮTY

Objednané zboží je dodáváno obvykle v rozmezí od 2 do 10 pracovních dnů, nebo po telefonické domluvě v náhradním termínu. Kupující svou objednávkou přijímá tyto dodací podmínky. Pokud prodávající z mimořádných důvodů nebude moci dodací lhůty dodržet, neprodleně to oznámí kupujícímu a vyžádá si jeho souhlas se změnou dodací lhůty. Pokud kupující se změnou dodací lhůty nesouhlasí, objednávka je po dohodě upravena (např. záměnou za jiný výrobek), případně zrušena.